De gezelligste businessclub van Eindhoven en omstreken!

Gezelligheid staat bij Businessclub Dommel 18 voorop, maar naast de vele gezellige momenten worden er ook diverse (zakelijke) activiteiten georganiseerd. Van workshops en presentaties van gerenomeerde merken/entrepeneurs tot een periodieke borrel bij onze partner en naamgever Dommel 18.

Regelmatig ontstaan de leukste ideeën voor nieuwe activaties of het versterken van de relaties binnen de businessclub. Ik kom dan ook graag op de periodieke borrel, soms alleen voor de gezelligheid en soms voor zakelijke kansen of oplossingen.

Ook eens gezellig borrelen?

Onze leden nodigen met regelmaat aspirant leden uit. Wat werkt nu beter als zelf ervaren hoe gezellig en waardevol Businessclub Dommel 18 is? Na het eerste drankje ervaar je direct de warmte en het gevoel van thuis. Onze leden en bestuur leggen graag uit welke activiteiten we allemaal organiseren en welke voordelen het lidmaatschip tot onze businessclub biedt.

Ken je nog geen lid van onze businessclub? Neem dan vrijblijvend contact op. We lichten graag toe wat de mogelijkheden zijn om kennis te maken en een lidmaatschap af te sluiten.

Concreet kun je het volgende van ons verwachten:

• Gezellige bijeenkomsten zoals;
    • Periodieke borrels bij Dommel 18 of één van onze leden
    • Jaarlijks een foute kersttruien dinner.
    • Minimaal twee keer per jaar andere evenementen waar we samen komen.
  • Workshop, lezingen en zakelijke bijeenkomsten met een actueel thema.
  • Toegang tot een uitgebreid netwerk, zelf via een app in te zien.

We streven ernaar om samen met onze leden continue de businessclub te verbeteren, nieuwe activiteiten op te zetten of gezamenlijk de visie van de businessclub verder uit te breiden.