Even voorstellen, een nieuw bestuur en een nieuwe visie.

Sinds augustus 2022 heeft de businessclub een nieuw bestuur, unaniem gekozen door de leden van de businessclub Dommel 18. De leden hebben het nieuwe bestuur de opdracht gegeven om te kijken hoe de businessclub in de toekomst zich moet positioneren en om nieuwe leden aan te trekken.

Naast een nieuw bestuur, veranderd er dus ook de visie van de businessclub. Het doel is om nog steeds de gezelligste businessclub van Eindhoven en omgeving te blijven, maar daar nieuwe activiteiten en leden aan toe te voegen. We stellen het bestuur graag even aan u voor:

Jaap Visser – Voorzitter
Jaap is al jaren actief binnen de gaming industrie en werkt samen met zijn collega’s aan evenementen en marketing activaties binnen ESL Benelux. Daarnaast werkt Jaap ook nog internationaal voor het hoofdkantoor van de ESL FACEIT Groep en heeft hij een eigen horecazaak in Eindhoven genaamd Genestho. Binnen de businessclub is hij actief als voorzitter en wil er vooral voor zorgen dat er innoverende activiteiten en evenementen worden georganiseerd.

Erica van Spaandonk – Secretaris
lorem imsulum