Bestuur presenteert toekomst plannen in ALV eind dit jaar.

In de algemene ledenvergadering is er dit jaar (2022) een nieuw bestuur gekozen. Het nieuwe bestuur heeft zich als doel gesteld om de businessclub nieuw leven in te blazen.

Dit betekent dat komend jaar de plannen voor 2023 worden gevormd en tijdens de algemene ledenvergadering eind 2022 door het bestuur gepresenteert gaan worden.

Toen mij werd gevraagd om deel uit te gaan maken van het nieuwe bestuur als voorzitter, heb ik daar eerst goed over nagedacht. De afgelopen jaren heb ik met veel plezier deel uitgemaakt van de businessclub, maar miste ik soms ook activiteiten die verder gingen dan gezellig borrellen. De komende maanden kunnen we werken aan de plannen voor de toekomst en daar heb ik veel zin in!

Jaap Visser, Voorzitter

2023 and beyond

Zonder direct alle plannen kenbaar te maken, zal het nieuwe bestuur zich vooral richten op verbreding van de businessclub, maar zal zeker ervoor waken dat het er niet minder gezellig op wordt 🙂