Een nieuw digitaal jasje en heldere communicatie.

Ja jullie zien het goed, er is voor de businessclub een compleet nieuwe website gekomen en daarnaast zal de komende periode nog meer aandacht worden besteed aan digitale communicatie!

Het gezellig bijkletsen tijdens een borrel of bijeenkomst blijft natuurlijk de primaire mogelijkheid om elkaar te leren kennen en kennis te delen, maar via de digitale snelweg is het soms sneller en makkelijker om iedereen te voorzien van updates en de laatste nieuwtjes.

Via zowel ledenmailing, de bundeling app als de vernieuwde website houden we leden en potentiële leden op de hoogte. Wil jij hieraan je steentje bijdragen? Neem dan via bestuur@bc-dommel18.nl contact met ons op. We zoeken altijd leuke content om met onze leden te delen.