De businessclub organiseert unieke evenementen zoals GLOW.

Bij de businessclub organiseren we met regelmaat leuke bijeenkomsten, waar gezelligheid centraal staat. Echter proberen we met leuke en creactieve inhoud ook leden te informeren over nieuwe ontwikkelingen, de laatste trends of laten we ze simpelweg kennis maken met een nieuwe wereld!

Onze leden kunnen ook hun eigen bedrijf introduceren of leden uitnodigen voor speciale evenementen en/of bijeenkomsten. Zo sta jezelf als lid van de businessclub aan het roer, dit is niet alleen leuk maar ook bijzonder interessant om andere leden kennis te laten maken met je onderneming.

Jaarlijkse activiteiten

Naast de speciale bijeenkomsten en evenementen organiseert de businessclub ook periodieke (terugkerende) bijeenkomsten. Denk hierbij aan een borrel, nieuwjaarsreceptie of de populaire kerstdiner bij Dommel 18!

Het bestuur maakt ieder jaar de activiteitenagenda bekend en leden hebben (in)direct inspraak in de planning en activiteiten. Wil je een introducee meenemen naar een bijeenkomst? Dit kan, maar aanmelden is wel verplicht!